admelaka's FotoPage

By: admelaka admelaka

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 29-May-2006 17:38 Email | Share | | Bookmark
umah wawawi...upload by intan

pose2...
ramai2...tp mcm ade yg xde...
pose2...
View all 15 photos...


ni nak kabo sket..bape gatus kali nak ckp pun aku x tau..AKU HAPPY BANGET!!

x sgka la dpt kumpul cam aritu..jumpa la balik korgkn..lepas ni kalo aku kawin agaknye korg bole x kumpul cmtu??sure meriah la nnt..lg2 bile si samdOL farah n si ngOkngek junai dtg..sorry la geng kalo aku lupa nama2 korg..tp yg aku nmpk aritu yg aku sndri hampir lupa nama n rupe korg ialah ......hehe mana bole ckp...kang kecikkkk ati lak..xpe la..yg penting aku da ingt balik korg..

mapOh??hehe..nape ko seperti gangster manje yg baru kuar dr bwk tiak mak ko???aku nak tego tp aku tatot ..maklum la..ko mengingtkn aku pd zaman dolu2 masa ko n geng2 ko g kelas..selekeh je..kalo bole bgn tdo terus amik kain lap kaki tu pakai wat baju g kelas....soo soooorrry..sbb tu aku takut nak tego korg dulu..xpe la..aku ni x baik ckp ko cmtukn..cam la aku baik sgt

sengih??ko mmg x guna la sengih..ko tu ingt ko ensem ke nak sombong2 ngn aku!!da la da mok 1 bdn..tersengih2..pakai nak cam org zaman 40an..xde kemajuan langsung..aku benci!!aku benci ko sbb ko x manje2 ngn aku cam kita dolu2..sorry ye ita..hehe..aku luahkan perasaan jap..jgn amik ati eh sbb aku halang keta korg aritu..aku saje je nak kaco sengih..

sape lg aku nak komen ni..hehe sape lak yg jd mgsa aku lak kali ni..junai n farah jgn ckp la..korang ni mmg senget..aku bangga ade kwn cam korg..aku sukakkk!!xtau nak ckp cane sewelnye korg ni..wat aku tersengih2 je..wei farah,ko wat aku letih gile drive 130km sejam sbb nak bg balik beg buruk ko tu tau!!ko bygkn jln muar melaka tu bukannye elok..aku ni punye la berkejau nak balik uma..tibe2 ko soh patah balik!!..gile tau ko ni..nasib baik la kita kawan..kalo x mampus la ko mati kering kat situ tunggu beg buruk ko tu x sampai2

so kawan2,harap2 gathering tu jadi la..lgpun da ok la tarikh tu sbb salah 1 tarikh yg korg da tetapkn tu ade bdate aku..yeaaaaaaaaa hehe kepoh tau aku ni nak promote lak..

sekian..nnt aku bebel lg d keluaran akan dtg..ni da ngntuk..


Monday, 22-May-2006 15:20 Email | Share | | Bookmark
jalan2 kasi servey...Teluk Batik, Lumut, Perak D.R.

kellie castle
kellie castle
bdk gembira1
View all 25 photos...
++++++++++
++++++++++
++++++++++
++++++++++
++++++++++
++++++++++
++++++++++


yergghhh...bt semua bdk2 ADmelaka99-04...kita dah ade fotopages sendiri...setiap gambar xtvt kita boleh diupload kesini.


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net